niedziela, 28 grudnia 2014

RECENZJA

Hey,dzisiejszy post będzie o recenzji tabletu Samsung Galaxy Tab 3 Lite SM-T110. Mam go od niecałego tygodnia. :)

Plusy:
-Jest prosty w użyciu.
-Wysoka rozdzielczość ekranu.
-Pojemność 8 GB.
-Płynność korzystania.
Minusy:
-Bateria,jeśli ktoś ma zamiar korzystać więcej niż 5-6 godzin intensywnie to bateria tego nie wytrzyma.
-Jeśli chodzi o dokup klawiatury z etui to niestety nie można dokupić zwykłej tylko trzeba oryginalne co kosztuje ok.150zł

Klawiaturę zamówiłam przez allegro wczoraj,która jest do tego tabletu specjalnie i oczywiście tańsza niż w normalnym sklepie.Mam nadzieje że będzie wszystko pięknie działać,jak dojdzie to zobaczymy czy będzie się sprawdzać :)

Jeśli chodzi o jakiekolwiek pytania związane z tabletem to chętnie odpowiem :)




2 komentarze:

  1. Mam tego tableta również nie jest zły :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tablet z HP, który w sumie długo wytrzymuje jak na coś co jak raz chwycę to nie puszczę :P

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    Mój blog - klik!

    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w baner na moim blogu? Z góry dziękuję ;*

    Niedługo Sylwester, więc chciałabym Ci życzyć wystrzałowego początku roku 2015 i spędzenia go w jak najlepszych gronie :)

    OdpowiedzUsuń