czwartek, 19 lutego 2015

Hey
Nie pisałam, ponieważ od poniedziałku zaczęła się szkoła niestety.
Od wczoraj mam próbne egzaminy i są trudne, które układa wsip, ale jutro z języków już nauczyciele z naszej szkoły.Zauważyłam że przed prawie każdym testem się się denerwuję, ale nie potrzebnie się nakręcam i od razu mówię ,,nie dam rady".Swoją pewność siebie i tak bardzo podniosłam bo wcześniej jej nie miałam wcale a teraz nad nią cały czas pracuję.Również mam też rekolekcje,czyli mamy tak że na 9 testy a na 12 do kościoła.Jutro mam podać imię jakie będę brała na bierzmowanie a ja nawet jeszcze wybranego nie mam xD
Posty będą teraz rzadziej ze względu  na szkołę ;)
Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Świetny cytat :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/two-years-with-you.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na egzaminach!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale jest mieć kogoś takiego!
    nominuję Cię do LBA, na moim blogu dowiesz się wszystkiego ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w egzaminach. Trzymam kciuki, aby wyszły ci jak najlepiej (nawet jeśli są one próbne).
    Pozdrawiam - Minoshi.

    minoshi-suzume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń