piątek, 6 lutego 2015

Okulary

Hey
Dzisiejszy post będzie o moich okularach.
Już od ponad roku mam okulary, które służą mi do komputera, pisania, czytania i czasem je zakładam do szkoły. Mam astygmatyzm na jednym oku i jak się nie mylę to na prawym i mam + 0,25 a na lewym oku mam zerówkę. Moją wadę mam szanse wyleczyć do 21 roku. Jako tako mi się podobają okulary, jak z mamą wybieraliśmy mi okulary to było ciężko bo żadne mi się nie podobały, ale po dłuższym czasie udało się wybrać. Moim problemem z okularami chyba największy jest że nie wiem gdzie je odkładam a potem ich szukam wszędzie i tak samo jest ze ściereczką do nich lub jak wezmę okulary do szkoły to one się nie przydają za bardzo bo ani nic nie czytamy lub nie oglądamy a jak na następny dzień nie wezmę to albo idziemy do sali kinowej albo czytamy długie teksty. Często tak mam że o nich po prostu zapominam xD


5 komentarzy:

  1. Ja na szcęście nie muszę nosić okularów ;) Obs za obs? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi na blogu nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak byłam mała to chciałam mieć okulary;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nosze okulary :( :(

    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też noszę okulary i się już przyzwyczajam:)
    Bardzo nietypowy post:D
    Zapraszam do nas:http://kadowe.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń