piątek, 9 stycznia 2015

Hey,nie pisałam ostatnio bo nie bardzo miałam czas,szkoła i cóż to by było gdyby nie było małych załamek c:
Nauczyciele by nie byli sobą gdyby nie pozapowiadali sprawdzianów i tym podobne.
Dzisiejszy dzień nie był zły,jedynie bałam się że spyta mnie z geografii pani,ale nie spytała,chyba najbardziej boję się tego przedmiotu a raczej pani,ponieważ jak zle odpowiesz to krzyczy,a u mnie jest tak że ja wtedy zaczynam panikować i całkiem zapominam xD
Plany na weekend to przeczytać ,,Mały Książę",pouczyć się niemieckiego,wymyślić jakiś projekt na plastykę,w sumie mam pomysł,ale gorzej z realizacją :P no i oczywiście jest wiele,wiele nauki a w ilu procentach się nauczę to nie mam pojęcia, nie no zaczyna się drugi semestr i czas wziąć się do nauki,ogólnie to mówię przez 3 lata,ale to ostatnia klasa więc postarać się trzeba :)
No i ogólnie to by było na tyle ;)

1 komentarz: